Nasze własne forum
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
No co? Możemy sobie tutaj pogadać o tej zajefajnej grze. (szczególnie, że wesnoth.com.pl nie działa).
Co do mojej erki, to znalazłem superaśne grafiki goblinów na .org: http://forums.wesnoth.org/viewtopic.php?f=23&t=29354
Ostatnio edytowany przez AxeFighter (2015-06-19 11:27:53)
Gib me moar Wes!
Offline
Monroid jest/był świetnym grafikiem. Te gobliny są naprawdę zajefajne, dziwne że Chałas ich nie użył.
Co do samej podstawki, dużo jest jeszcze do zrobienia. http://forums.wesnoth.org/viewtopic.php?f=12&t=41699. A tak się rozpisałem co ja bym sobie życzył:
Ja nie jestem typem gracza w tej grze (:D), dla mnie najbardziej liczy się poprawa audio i wideo. Chciałbym ujrzeć nowy przejrzysty interfejs, tak, chociaż niedawno dopiero został zrobiony nowy. Nie wiem jak wy, ale ja w nowym widzę tylko, że trochę ładniej wygląda. Ja bym chciał zobaczyć interfejs który naprawdę zmienia wygląd, jest bardziej prosty i przejrzysty, gdzie jednostkę i jej dane mamy na przejrzystym podglądzie. I w trakcie tworzenia nowego interfejsu, była taka jedna wersja która wydaję mi się to częściowo odzwierciedlać. http://forums.wesnoth.org/download/file … &mode=view Taki by mi się bardzo podobał, trzeba by było jeszcze trochę uporządkować. Co jak co, ale obecny nie wygląda na wersję finałową.
Drugie to tereny... Nie podoba mi się styl terenu w Wesnoth. Chociaż może nie tyle że styl mi się nie podoba, ale że większość ma średnią jakość. Zastanowiłbym się nad czymś bardziej zbliżonym do jednostek, ale nie czysty pixelart. Bo obecnie to jest takie dziwne 2.8d. Co jak co ale tereny na pewno wymagają rewersji.
Styl jednostek jest bardzo fajny, ale problem polega na tym, że stare grafiki jednostek przy nowych to trochę creepy. Przydałoby się ujednolicić wygląd ich wszystkich, np. nowe grafiki elfów i lojalistów czekają, ale oni też nie są doskonali. Elfy strasznie świecą, są takie baśniowe, lojaliści tracą potencjał nie będąc kalką swoich portretów. Poza tym, jeszcze jeden problem się pojawia, że takie smoki są całe animowane, co gorsza połowa krasnoludów też (krasnoludy koniecznie potrzebują revampu, włosy im wyrastają na nosie! ), a wiadomo że ciężko potem na nowo robić grafikę, chyba że nie zmienia ona całokształtu. Co do animacji, to fajnie byłoby jakby walka była bardziej dynamiczna. Np. jednostki z tarczą jej nie używają tylko animacja obrony wygląda tak że odsuwają się o trzy piksele, tak samo z mieczami. Jeszcze co by wymagało pracy to dla tej dynamiki właśnie dodałbym finishery. Szansa na specjalną animację przy zabijaniu. Co jak co ale potyczka między jednostkami bywa drętwa.
I jeszcze jedno, dźwięki. Muzyka w Wesnoth jest bez zarzutu, jedyne co bym zrobił to dodał więcej tracków, jest za mało. Ale co jak co, dźwięki jednostek tutaj są ubogie i mogłyby być znacznie lepsze.
Uważacie podobnie?
Offline
U mnie jest trochę inaczej. Postawiłbym jednak na usprawnienie silnika samej gry, by wczytywała się szybciej i nie lagowała (szczególnie przy animacjach). Co do elfów to się jednak zgodzę: nowe są przekombinowane. Uogólniając dla mnie w Wesnoth najważniejsza jest prostota (graficzna i programowa), gdyż dzięki niej sama gra zyskała popularność i cieszy się dużą ilością UMC.
Gib me moar Wes!
Offline
Może byś moich gobosów użył ?
http://www.wesnoth.com.pl/forum/viewthr … post_27352
Ostatnio edytowany przez mylife55 (2015-06-21 09:30:28)
Offline
Strony: 1